KORZYŚCI DLA SERWISANTA

MaxMobilny to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności, które usprawnią pracę serwisantów. Dzięki niej serwisant ma dostęp do pełnej informacji dot. zlecenia i danych klienta.

Serwisant może:

  • Być na bieżąco z aktywnymi i nowymi zleceniami dzięki powiadomieniom systemowym
  • Dojechać do klienta za pomocą połączenia aplikacji z nawigacją w telefonie
  • Poprawnie zrealizować zlecenie z uwzględnieniem uwag Zleceniodawcy
  • Zaplanować następne czynności serwisowe w przypadku niekompletnego wykonania prac serwisowych podczas pierwszej wizyty u Klienta
  • Wypełnić elektroniczną kartę serwisową dostępną z poziomu aplikacji, bez konieczności posiadania papierowych egzemplarzy
  • Dokonać fotodokumentacji serwisu

KORZYŚCI DLA USŁUGODAWCY

MaxMobilny to również aplikacja webowa, która pozwala usługodawcą na sprawne zarządzanie zleceniami oraz wgląd we wszelką historię. Panel jest dostępny na każdej przeglądarce internetowej, również tej w urządzeniach mobilnych, wystarczy dostępem do Internetu.

Usługodawca może:

  • Tworzyć nowe zlecenia i przydzielać je do konkretnych pracowników
  • Śledzić historię przebiegu zlecenia
  • Planować wizyty serwisowe
  • Rejestrować trasy przejazdów dzięki geolokalizacji serwisantów
  • Wykorzystać elektroniczną tablicę informacyjną do przekazania konkretnej informacji dla swoich pracowników

Poznaj przykładowe funkcjonalności aplikacji:

  • Realizacja wszelkiego zleceń z możliwością skonfigurowania własnych typów zleceń
  • Rejestracja przebiegu serwisu za pomocą elektronicznej karty serwisowej i automatyczne tworzenie odpowiednich typów dokumentów gotowych do pobrania/wydrukowania (WZ,RW,faktury)
  • Wykorzystywanie elektronicznego podpisu klienta jako prawomocnego podpisu
  • Dokonywanie edycji oraz przesunięć magazynowych produktów
  • Generowanie opłat za zlecenie oraz wystawianie rachunków i faktur
  • Monitorowanie opłat za zlecenie
  • Obsługa punktów kasowych
  • Obsługa procesów reklamacji
  • Raportowanie przebiegu reklamacji
  • Generowanie elektronicznych szablonów ankiet
  • Raporty z przeprowadzonych ankiet
  • Rejestracja czasu pracy serwisanta
  • Rejestracja aktualnego położenia serwisanta dzięki geolokalizacji
  • Możliwość wpisania specjalnych opłat za konkretne usług lub w zależności od statusu klienta
  • Podział klientów wg grupy, kategorii lub statusu
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rodzajów, kategorii, grup, statusów oraz wszelkich
  • Zmiennych używanych na co dzień
  • Dostęp do danych kontaktowych osób zlecających serwis u klienta
  • Dostęp do bazy dokumentów
  • Podgląd przypisanych zleceń w osobistym terminarzu
  • Powiadomienia systemowe powiązane z funkcjonalnościami telefonu w przypadku przypisania zlecenia do konkretnego pracownika
  • Podgląd całej historii zleceń, kont klienta i stanów magazynowych
  • Budowa bazy wiedzy o usterkach, awariach i sposobach ich usuwania
  • Obsługa listy pytań kontrolnych, które serwisant wypełnia podczas świadczenia usług
  • Możliwość zbadania satysfakcji klienta po wykonanym serwisie dzięki elektronicznym ankietom
  • Sporządzanie dokumentacji fotograficznej z miejsca naprawy

Przetestuj za darmo!

Pobierz aplikację MaxMobilny i skorzystaj z 30 dni bezpłatnego okresu próbnego.

Pobierz MaxaMobilnego